Norsk strikkedesigner med eget garn Fast porto i norge 79,- Fri frakt over 1000,-

404 - Siden finnes ikke

Beklager men siden finnes ikke. Du kan prøve å søke etter det du leter etter:

Ofte stilte spørsmål

Hvilke betalingsformer finnes i nettbutikken?

Private kunder kan betale med kort eller vipps.
– Ikke vipps penger til oss uten å ha lagt inn bestilling i nettbutikken og fått en betalingslenke derfra. Om du strever med å legg inn bestilling i nettbutikken, kontakt kundeservice på post@helgetun.no og vi hjelper deg videre derifra.
 
Alle priser på nettsiden er inklusive moms. Valuta som vises i nettbutikken er NOK. Dersom du handler fra utlandet fjernes moms før betaling i handlekurven.
 
Når du handler hos Design by Marte Helgetun AS blir betalingen behandlet av Vipps eller Stripe, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for de fleste kortleverandører. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.

Sender dere oppskrifter som nedlastbar pdf-fil eller som print i posten?

Vi gjør begge deler.
Hvis du bestiller varer som uansett skal sendes per post, sender vi alltid en papirkopi av oppskriften sammen med pakken i tillegg til en lenke til oppskriften.

Hvis du kun ønsker digital oppskrift, velger du «kun oppskrift» inne på selve produktsiden, og vi sender en lenke med oppskrift til den e-postadressen du oppgir.

Ønsker du oppskriften tilsendt i posten? – da får du et valg når du kommer «til kassen» hvor du kan krysse av om du ønsker oppskriften tilsendt i posten. Da kommer frakt i tillegg. 

Jeg har bestilt oppskrift men ikke motatt denne. Når og hvor får jeg denne?

Oppskrifter som pdf sendes umiddelbart automatisk til e-post adressen oppgitt i bestillingen. Sjekk søppelpost om du ikke finner den i din innboks. Kontakt kundeservice på post@helgetun.no om du fortsatt ikke finner den.
 
Dine oppskrifter finner du også når du logger inn på «MIN KONTO» helt nederst på siden.

Jeg har lagt inn bestilling, men har ikke mottatt ordrebekreftelse. Hvor finner jeg denne?

Ordrebekreftelse sendes umiddelbart automatisk til emailadresse oppgitt i bestillingen. Sjekk søppelpost om du ikke finner den i din innboks.
Kontakt kundeservice på post@helgetun.no om du fortsatt ikke finner den.

Hvordan får jeg tilgang til oppskrifter jeg har kjøpt tidligere?

Vi har nettløsning (siden mars 2024) med «min side» -funksjonalitet.
Du vil finne oppskriftene du kjøpte etter dette på «min side». Du finner innloggingen til den i bunnmenyen helt nederst på siden og en snarvei til høyre i toppmenyen.

Kjøpte du oppskriften før mars 2024 må du selv kunne dokumentere kjøpet (en tidligere e-post fra oss med betalingsbekreftelsen) Videresend den på e-post til post@helgetun.no og be om å få tilsendt pdf-fil på nytt. Hvis du ikke har tatt vare på eposten med kvittering kan vi dessverre ikke hjelpe deg. Vi har ingen logg over tidligere kjøp via gammel nettside.

Bytte/Angrerett/Reklamasjon hva gjør jeg?

– Jeg ønsker å bytte/returnere varen jeg har mottatt. Hva gjør jeg?
Du har 14 dagers angrefrist ved kjøp av varer via internett fra den dagen du mottar varen. Hvis du ikke vil beholde varen, gi oss beskjed på mail, post@helgetun.no og send varene i retur etter avtale. Returfrakt betales av kunden med mindre annet er avtalt. Beløp for annullert kjøp overføres til kundens konto etter at returnert vare er mottatt av Design by Marte Helgetun AS.
 
Ved kjøp av digitale oppskrifter aksepterer du at angrerett på 14 dager faller bort.
 
Ved høytider utvides 14. dagers frist for angrerett, men kontakt oss uansett så fort som mulig på post@helgetun.no
 
Reklamasjon. Skulle det være noe du ikke er fornøyd med, kontakt oss på mail post@helgetun.no, så finner vi en løsning. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).
 
Er varen du har mottatt skadet, kontakt oss på post@helgetun.no. Legg ved bilde av den skadde varen.
 
Varer som ønskes returnet skal være ubrukt og ha intakt emaballasje.